4 tipp a Facebook- és Twitter használók tevékenysége eredményességének növelésére

Bejegyzés nyomtatása

Ugye,Veled is előfordult már, hogy elmentél egy buliba, ahol – véletlenül – “rád ragadt” egy személy, aki megállás nélkül csak a saját munkahelyi problémáiról szóló történetekkel igyekezett Téged “szórakoztatni”?

Bármennyire is érdekes helyen dolgozik valaki, egy idő múltán a munkahelyi történetei mindenki számára unalmassá válnak…

Mit gondolsz, hogyan érzik magukat azok az ismerőseid a Facebook-on  vagy a Twitter-en, akiknek állandón csak a saját MLM vállalkozásoddal kapcsolatos információddal igyekszel a figyelmét felkelteni?

Az online közösségek (Pl. Facebook, Twitter, Youtube, stb.) leginkább egy népes számú résztvevőkkel büszkélkedő klubestre vagy bulira hasonlíthatók, ahol sok egyéb mellett,  remek feltételek nyílnak az ismerkedésre és kapcsolatépítésre. Amennyiben még eredményesebbé kívánod tenni a jelenlétedet egy ilyen közösségben, és a “társaság kedvence” szeretnél lenni, érdemes figyelembe venned az alábbi TIPPEKET:

1.) A bemutatkozó “profilunkban” tegyük ki a saját fényképünket (ne holmiféle “tájképet nótaszóval”), amin feltétlenül mosolygunk! A kapcsolatépítés nélkülözhetetlen “előfeltétele”, hogy mosolyogjunk! Ne felejtsd hogy:  “Két ember között a legrövidebb út egy mosoly.”

2.)  Mutassunk őszinte érdeklődést a beszélgetőpartnereink iránt, és tegyünk fel egy csomó kérdést nekik!

3.) Amikor magunkról beszélünk, az időnk 75 %-ában olyan témákat vegyünk elő, mint a szórakozási szokásaink, a kedvenc ételeink és a családunk tagjai.

4.) A vállalkozásunk megemlítésekor (erre az időnk maradék 25 %-át fordítsuk) valódi értéket képező információkkal kell szolgálnunk. Hívjuk fel az emberek figyelmét a saját honlapunkra, küldjünk nekik  mások honlapján közzétett  érdekes cikkeket, vagy videókat. Az eladást legjobb, ha a honlapunkon található értékesítési oldalunk profi módon megfogalmazott szövegére és az utánkövetést remekül megoldó hírlevélsorozatunkra bízzuk rá.

SOHA ne kíséreljük meg a közvetlen eladást a Facebook és a Twitter közösségekben!

Szeretnél Te is hozzászólni ehhez a bejegyzésemhez és építeni a saját névmárkádat? Mondd el nekünk az egyik saját Facebook-os vagy Twitter-es kapcsolatépítő módszeredet az alábbi HOZZÁSZÓLÁSOK  – “És mi a Te véleményed” szövegdobozban!

FIGYELEM:

Ezt a cikket bárki felhasználhatja a honlapján vagy a blogján – egy feltétel mellett – abban az esetben, ha szerzőként feltünteti a nevemet! Kajárik Béla

Eddig 9 hozzászólás


  • Igen hasznos tanácsok. A spamelőket és folyamatos önreklámozókat a közösség előbb-utóbb kiközösíti, ezért érdemes megfogadni a fent írtakat.
    .
    Végül egy idézet:
    .
    “Ha nem kezdesz el kapcsolatot építeni, hamarosan munkád sem lesz.” Rick FRISCHMAN ÉS Jill LUBLIN



  • Köszönöm az újabb hasznos tanácsokat! Én is egy idézetet küldök cserébe:
    Hat mód arra, hogy megszerettesd magad az emberekkel
    1. Mutass őszinte érdeklődést mások iránt.
    2. Mosolyogj!
    3. Sohase feledd el, hogy minden embernek egész anyanyelvéből a saját neve hangzik a legédesebben és ez a legfontosabb.
    4. Légy jó hallgató és ösztönözz másokat is arra, hogy önmagukról beszéljenek.
    5. Beszélj olyan dolgokról, amelyek a másikat érdeklik.
    6. Őszintén éreztesd a másikkal, hogy kettőtök közül ő a fontosabb.
    (Dale Carnegie – Sikerkalauz)
     



  • Megszívlelendő a tanácsod.  Bizonyos hibákat követtem el már. Igyekszem kiküszöbölni őket.



  • Köszönöm ezt a cikket is!

    Valóban érték az amit közvetítesz, persze annak aki ezt felismeri! Várom a leveleid rendszeresen, mivel olyan hibákra hívod fel a figyelmet, amire mások nem igazán fordítanak figyelmet.
    Sajnos jellemzőek a leírtak és azt a tanácsot, hogy mindenkivel beszélni az üzletről sokan úgy értik, hogy minden megszólalásukkal ezt kell tenni. Pedig jobb, ha előbb, mint emberben bíznak meg és kellemesnek tartják a társaságukat, mint arra emlékezzenek, hogy ő az aki mindig a nyakunkba zúdít egy üzleti ajánlatot.
    Persze a Facebook-on is vannak csoportok amik pont erre a célra jönnek létre, akik szeretnének egy témában többet tudni. Ott lehet értéket közvetíteni az üzletünkről.



  • Mosolygok magamon, mert kezdetben én is ezt csináltam s néha még ma is uralkodnom kell magamon 😀 Az viszont tény, hogy amióta átváltottam a személyiségem “értékesítésére”, több lett a barátom 🙂



  • A twitterrel még meg kell bírkóznom. Valamiért kevésbé találom kedvelhetőnek, mint a facebookot. Lehet hogy nálam a gubanc. 😀
    Petőházi Mónika recently posted..MASLOW-féle szükséglet piramisMy Profile



  • Móni!

    Szerintem nincs Nálad semmiféle “gubanc”. A tapasztalatom szerint a magyarok érdeklődése (is) napjainkban leginkább a Facebook iránt növekszik!
    Kajárik Béla recently posted..Humoros bölcsesség- Ma az emberek mind földrajzi- mind gazdasági értelemben tudatlanokMy Profile



  • Béla, ennek igazán örülök, így továbbra is tartom a facebook-twitter versenyt a 85-15-el. 🙂
    Petőházi Mónika recently posted..MASLOW-féle szükséglet piramisMy Profile



  • Amit Ildikó megfogalmazott,én pont úgy viselkedem a hétköznapokban,akkor nem kell mást tennem mint ,magamat adnom, bízni ösztöneimben!Nekem egyenlőre nagy falat a facebook is a twitteren meg még nem vagyok jelen.


    És mi a Te véleményed?

    Az e-mail címed rejtve marad..
    A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező.

    CommentLuv badge

    *