Facebook vállalkozók generációja

Bejegyzés nyomtatása

Gyakran fordul elő az, hogy amikor egy igazán új dolog tűnik fel a környezetünkben, szinte alig veszi észre azt valaki. Kivéve azt a néhány valóban jövőbelátó képességgel megáldott személyt , akik „erre  vannak szakosítva”… Ők azok, aki ilyen esetben – szép csendben a háttérben – megcsinálják ebből a „felfedezésükből” az első  dollár millióikat! (Elég csak azokra a régi szép időkre visszagondolni, amikor a számítógépek csupán a különc „csodabogarak” játékszerei voltak, majd pedig amikor már mindenki úgy gondolta, hogy neki is kell – legalább – egy ilyen munkaeszköz. És ez azt jelentette, hogy Bill Gates – az egyetemről is kimaradt, egykori diák – a világ leggazdagabb emberévé vált!)

Tehát, amikor az újdonság megjelenik, szinte senki sem keres vele szinte egy fillért sem. Általában többnyire nagy zűrzavar és értetlenkedés jellemzi ezt az időszakot. Ezt nevezik 1. fázisnak.

A 2. fázisban az emberek el szokták veszíteni az illúziójukat és csalódottan felhagynak az adott dologgal való további kísérletezéssel.  Lecsillapodnak a kedélyek egy időre (“A gyerekek fogják a kedvenc játékaikat és csalódottan hazamennek a játszótérről…”)

És ezt követően szokott bekövetkezni a 3. fázis, amikor újra a józan ész kerekedik felül, és megjelennek a színen a valódi  érték előállítására képes profi játékosok.

Úgy látszik, hogy a KÖZÖSSÉGI MÉDIA a fentiekben leírt folyamaton megy keresztül, ami egyesek szerint jelenleg éppen a 2,5. fázisában tart. Az értetlenség vihara lecsillapodóban van és igazán hozzáértő, profi játékosok kezdenek feltűnni a horizonton.

Különös figyelmet érdemel ebben az új „jelenségben” a Facebook, amely ma már több, mint fél milliárd regisztrált taggal rendelkezik. Csupán idő kérdése, hogy a jelenlegi trend alapján mikorra éri el a bűvös 1 milliárdos létszámot.

Számítani lehet arra, hogy hamarosan a Facebook körül egy teljesen új iparág fog kiépülni, nagy számban magával hozva az igen tehetséges és kreatív online vállalkozók nemzetközi csapatát. A kérdés most az, hogy:  Te, tagja kívánsz-e lenni ennek az újonnan alakuló vállalkozói generációnak?

“Minden igazság három szakaszon megy keresztül. Először kinevetik. Azután erőszakosan szembe szállnak vele. Végül pedig elfogadják, mint magától értetődő dolgot.” (Arthur SCHOPENHAUER)


Kérlek, hogy – az alábbi hozzászólási lehetőséget kihasználva – mondd el a véleményedet a témával kapcsolatban, valamint hívd fel rá a figyelmét a téma iránt érdeklődő Facebook-os vagy Twitter-es ismerőseidnek is! Ők ezért bizonyára hálásak lesznek Neked!

Ha tetszett Neked ez a bejegyzés, HÁLÁS lennék, ha a “Like” gombra kattintásoddal ezt nekünk is jeleznéd.

Javaslom, hogy iratkozz fel az MLM legújabb irányzatát képviselő – Online – MLM iskola másként gondolkodó és tevékenykedő MLM-ezői számára készített HÍRLEVELEMRE, hogy frissen tájékozódhass a legújabb Online MLM tippekről, eszközökről, megoldásokról és stratégiákról!

 

 

FIGYELEM:

Ezt a cikket bárki felhasználhatja a honlapján vagy a blogján – egy feltétel mellett – abban az esetben, ha szerzőként feltünteti a nevemet! Kajárik Béla

Eddig 14 hozzászólás


  • Ez igazán jó hír, és minden hasonló számítás ebbe az irányba mutat!
    Petőházi Mónika recently posted..ElszántságMy Profile



  • Természetesen mindent elkövetve teszem a dolgom azért, hogy ebből a vállalkozásból én is részesedjek. Az én tapasztalatom is az, hogy a leghatékonyabban a facebook fejlődik. Igaz kezdenek megjelenni olyan oldalak, akik közvetlen bevételt írérnek, de azoknak még nincs letisztulva a hogyanjuk. Ahogy figyelem a közösségi médiákon, és ezen belül is a twitteren illetve a facebookon jelennek meg az igazán komoly üzleti lehetőségek. Komoly üzletemberek.
    Földiné Csúcs Mária recently posted..Az élet él és élni akar!! Rajtad múlik!!My Profile



  • A megfigyelésim alapján ezt a közösségi marketinges tanácsadók hírneve sínylette most meg a legjobban. Véleményem szerint, aki 1 hónap után tokkal vonóval ígéri a kánaánt, az nem ért ahhoz, amit csak próbál csinálni. Így csak az embereket használja ki.
    .
    Minden esetre a Facebook a tapasztalatim alapján igazi aranybánya azoknak, akik hozzáértően tudják használni.
    Gerbovics Péter recently posted..KÉRDÉSED Lenne- Ki hiteles a szemedbenMy Profile



  • Igen tagja akarok lenni az újonnan alakuló vállalkozói generációnak!Ha jól emlékszem Petinél is olvashattunk nem rég a facebook gyors fejlődéséről érdemes figyelemmel kísérni a dolgokat.



  • Mint írtátok a facebook aranybánya lehet, és valószínűleg lesz is mindazoknak akik megtanulják hogyan ténykedjenek rajta. Igen sokan tanuljuk ezt a szakszerűséget. Hiszen ha már adott ez a lehetőség, megtanulható, alkalmazható, akkor meg kell tanulni és alkalmazni kell. Okosan szakszerűen, mindenki javát szolgálva.
    Földiné Csúcs Mária recently posted..Az élet él és élni akar!! Rajtad múlik!!My Profile



  • A facebook alapitója Marck Zuckerberg a Stern magazinnak következőképpen nyilatkozott; ”Ha az emberek az interneten keresztül másoknak külömböző terméket ajánlhatnak ,és az emberek ezen ajánlások alapján vásárolnának is ,az egész biztosan az évezred üzlete lenne ”



  • Igen, tagja akarok lenni.



  • Ha az interneten kulturáltan, finoman, ajánlasz terméket, úgy, hogy mellette értéket is nyújtasz, akkor vásárolnak az emberek. És ez tényleg az évszázad üzlete, ami már el is indult.
    Földiné Csúcs Mária recently posted..Tisztában vagy vele- mit isztok- mivel főzöl – tanulmánysorozat a vízről!My Profile



  • Igen Mária ,meg kell tanulnunk az ilyen fajta üzleti modellt,ami értéke ad.Nem szabad nyomulósnak és erőltetettnek lenni,mert az sosem jó.



  • Mi a véleményetek az olyan hírlevél-levélről, ami együttműködés helyett két nap múlva megkérdezi, döntöttem e már, vagy “mi lesz azonnal nyomban izibe”?? Komolyan, ilyesmikkel is találkoztam…..mire számítanak akik így próbálnak kommunikálni az emberekkel?
    Petőházi Mónika recently posted..MASLOW-féle szükséglet piramisMy Profile



  • Hát Móni nem tudom ,hogy gondolják a dolgokat ezek az emberek.Ez a fajta levélke elég erőszakos,nem hiszem,hogy efféle viselkedés sokakat vonz.



  • Ezek az emberek avval érvelnek, az igazi üzletember, és a gazdag is gyors döntéseket hoznak. Nem tépelődnek sokáig, sokszor nincs is rá lehetőségük, mert akkor elmegy az a bizonyos hajó.
    Földiné Csúcs Mária recently posted..Tisztában vagy vele- mit isztok- mivel főzöl – tanulmánysorozat a vízről!My Profile



  • Én úgy gondolom, hogy túl hosszú időt nem szabad hagyni az embereknek a gondolkodásra, tépelődésre, mert egyrészt nem szeretnek olvasni (sajnos), másrészt ha már szimpatikus nekik egy ajánlat, szeretnének nagyon hamar a lehető legtöbb információt megtudni róla, és dönteni. A sok hírlevél helyett a mielőbbi személyes kapcsolatfelvételt tartom célravezetőnek.



  • Így van Mária!
    Elsődlegesen arra kell törekedni, hogy minél előbb személyes kapcsolatot (találkozót, vagy tel. Skype beszélgetést) tudjunk létesíteni az online érdeklődőnkkel. Azt azonban el kell fogadni, hogy mindenkinek más a “döntési ideje” (néhány perctől egészen több hónapig is eltarthat, amíg végre “leesik a tantusz”…)! Az e-mailek (Hírlevelek) sokat segíthetnek ennek a döntési időnek a lerövidítésében.
    Kajárik Béla recently posted..Vállalkozói bölcsesség: Ne röhögd ki a fura kinézetű, megszállott embereket…My Profile


    És mi a Te véleményed?

    Az e-mail címed rejtve marad..
    A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező.

    CommentLuv badge

    *