MLM titok: Az online eszközöket használó MLM-ezők két (2) fő hibája

Bejegyzés nyomtatása

Az online eszközöket használó MLM-ezők leggyakrabban az alábbi két (2) fő hibát szokták elkövetni:

1.) Kapzsi és mohó emberek benyomását keltik és másokra erőszakkal akarják rátukmálni a termékeiket és az üzleti vállalkozásukat. SPAM e-mailjeikkel árasztják el a régi- és friss ismerőseiket és az online közösségek üzenőfalait a saját reklámjaikkal borítják be.

2.) A figyelmes és gondoskodó adottságokkal rendelkezők remekül képesek a NET-en összebarátkozni a többiekkel  … AZONBAN képtelenek az ott frissen szerzett barátaikat ügyfeleikké vagy hálózatépítő munkatársukká átváltoztatni. Mindezt a másoknak ellenszenves, nyomulós módszereiknek köszönhetik.

A legtöbb MLM-ező – sajnos – ebbe a kategóriába tartozik…

Mike Dillard

Kérlek, hogy – az alábbi hozzászólási lehetőséget kihasználva – mondd el a véleményedet a témával kapcsolatban, valamint hívd fel rá a figyelmét a téma iránt érdeklődő Facebook-os vagy Twitter-es ismerőseidnek is! Ők ezért bizonyára hálásak lesznek Neked!

Ha tetszett Neked ez a bejegyzés, HÁLÁS lennék, ha a “Tetszik” gombra kattintásoddal ezt nekünk is jeleznéd.

Eddig 10 hozzászólás


  • Első hiba:ilyet soha nem teszünk,akik pedig mát tett ilyet ideje,hogy leszokjon róla és remélem tudatosul benne amikor olvassa ezt a cikket,mit csinált és már nem folytatja tovább ezt a fajta tevékenységet.
    A második hiba biztos ki küszöbölhető,csak az a kérdés ,hogyan? Arra Béla te tudod a választ.Mit tanácsolsz mi a teendője azoknak akik a kettes csoportba tartoznak,mi az amin változtatniuk kell a jobb eredményért.



  • Hát Kedveseim! Ez mindent összefoglalat, amitől hideglelést kap az ember! Reggel fél szemmel megnézed a postaládád, ismerősök nyomulós e-mailjei, sehol egy “mi van Veled?” üzi, házaló ügynökök, akik gyűjtik a min. 6 főt az előadás megtartásához… Tényleg borzasztó. Na, ha az ember nem tudja mi akar lenni, legalább megtanulja milyen ne legyen! Végülis ez is egy út a megfelelő szakma kiválasztásához! 🙂
    Hajdu-Tömpe Zsuzsanna recently posted..Mi az a K értékMy Profile



  • Nem ide tartozik: illetlenségnek tartom, hogy nincsen rólam kép, csak egy emberke-ikon, de nem jön össze a dolog. Tudna valaki segíteni? Megpróbáltam, akkor úgy láttam, sikerült, de ezek szerint csak délibáb volt. 🙂
    Hajdu-Tömpe Zsuzsanna recently posted..Mi az a K értékMy Profile



  • Kedves Zsuzsanna!
    A fényképünket a GRAVATAR – ingyenes – szolgáltatással tudjuk a képernyőre “varázsolni.

    Gerbovics Peti készített egy Oktató Videót, amivel könnyen megcsinálhatod magadnak Te is:
    http://gerbovicspeter.hu/index.php/online-mlm-oktato-video/#2
    Kajárik Béla recently posted..Szafari a lélekhezMy Profile



  • Brigi!

    Íme a sikerrecept:
    “Az emberek azoktól a személyektől vásárolnak szívesen, akiket ISMERNEK, KEDVELNEK és akikben MEGBÍZNAK!”

    Csupa ismerős kifejezés ugye?

    Ezt kell az egyéniségünket kamatoztatva csinálni és felhasználva az internetes kommunikációs eszközöket.
    Kajárik Béla recently posted..Önfejlesztő bölcsesség- Amíg nem adod fel…My Profile



  • Időnként magamra ismerek… :S
    Radó Hajnal recently posted..A kultúrális kreatívok- akik…My Profile



  • Igen Béla ez a jó sikerrecept,ismernek,megbíznak,kedvelnek és szívesen tartják velünk a kapcsolatot sok ilyen ember lehet,ennek ellenére ,amikor fennállak mind amiket írtál,viszont nincs szükségük a mi termékeinkre vagy bevált náluk már valami termék és nem váltanak.Rendben,hogy kialakult a kapcsolat,akkor onnan ,hogyan érjük el azt a hatást,hogy kedvet kapjanak a vásárlásra?Azt is tudom miután megismerjük a személyt és tudjuk mi a problémája arra adunk tanácsot a döntés mindig a vevőnél van ő dönt,hogy őneki megfelel amit nyújtunk,gondolom ez így van minden kereskedelemben. Ez egy nagyon nagyon hosszú folyamat és kétesélyes.Valahol személyiségünktől függ milyen hatást váltunk ki egy másik személyben és ebben kell jónak lenni.



  • Brigi!
    Nem minden esetben az a személy lesz a vevőnk, akivel közvetlenül kapcsolatban állunk. Előfordul, hogy neki most nincs szüksége a mi termékünkre, azonban az ő ismerőskörében vannak olyan személyek, akik szívesen megvennék azt tőlünk.

    Ahhoz, hogy a közös ismerősünk bennünket ajánljon nekik, előbb nekünk kell annyira szimpatikussá válnunk , hogy kiérdemeljük az ajánlást.
    Nos, ez egy valóban nem igazán rövid folyamat szokott lenni, azonban tartósan működőképes.
    Kajárik Béla recently posted..Van KÉRDÉSED Melyek egy MLM-ező jövedelemszerző tevékenységeiMy Profile



  • Kedves Béla és Péter! Köszönöm a segítséget! Most dühös vagyok magamra, mert csak egy lépés hiányzott a megjelenítéshez. Önerőből majdnem a teljes “megoldásig” eljutottam. Tanulság: megfontoltan, lépésről-lépésre haladni úgy, hogy közben nem osztom meg a figyelmemet ha új dologba kezdek.
    Hajdu-Tömpe Zsuzsanna recently posted..Fehér vagy barnaMy Profile



  • Igen igazatok van, a vonzó marketing bizony hosszadalmas dolog. Hosszú távon egészen biztos, hogy megéri, kifizetővé válik. Csak hát sok embernek nincs türelme, ideje, és persze tudása hozzá.
    Földiné Csúcs Mária recently posted..keresed a bajt vagy kerülöd- Szódabikarbónával a rák ellen!My Profile


    És mi a Te véleményed?

    Az e-mail címed rejtve marad..
    A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező.

    CommentLuv badge

    *