Újabb indokok a Facebook használat mellett

Bejegyzés nyomtatása

Mostanában egyre gyakrabban hallhatunk a Facebook-ról!

Mi lehet ennek az oka?

Kétségkívül a hatalmas létszámú tagság – több, mint 500 millió –  áll a háttérben (Az országok rangsorában ma már Kína és India után következik a lakosság létszámát tekintve…). Arról is értesülhetünk már, hogy bizonyos tekintetben hamarosan a Facebook lesz a Google igazán komoly vetélytársa.

De valójában mit is jelenthet ez az értékesítők és vállalkozók számára?

A közelmúltban két (2) tanulmány is napvilágot látott a Facebook-ra vonatkozóan.
Lássunk akkor most néhányat a megállapítások közül.

1.)    A Facebook a havonta meglátogatott oldalak számát tekintve (39 milliárd)  már ma is lehagyta a Google-t.

2.)    A Morpace piackutató intézet tanulmánya szerint, az USA Facebook felhasználói az interneten eltöltött minden 3 percükből egyet (1) a Facebookon töltenek el.

3.)    A 18 – 34 éves korosztály tagjai töltik hetente a legtöbb idejüket a Facebookon (22.4 órából 8.5 órát (Az 55 évnél idősebbek átlagban 4.6 órát vannak a Facebookon.).

4.)    Ugyanez a jelentés megállapítja, hogy az évente legalább 100.000 dollár jövedelemmel rendelkezők töltik a legtöbb időt a Facebookon és az összességében az interneten.

5.)    A Muley Communication felmérése szerint, minden 40 Facebook felhasználó közül naponta 30 legalább egyszer meglátogatja az oldalát  (látogatók hőtérképe).

6.)    Egy átlagos felhasználó legalább 130 ismerőssel rendelkezik.

7.)    Egy átlagos felhasználó havonta legalább 90 különféle tartalmat (honlapcím, blog bejegyzés, hír, fényképalbum, hozzászólás, stb.) tesz közzé.

8.)    A Facebook felhasználók 71 %-a megnézi az adatlapján lévő hirdetéseket, míg a kezdő oldalon lévő reklámok esetében ez a szám 31 %.

9.) A Facebook hirdetések ára csak ¼-e a Goggle Adwords hirdetéseknek

10.) A Google-el szemben a Facebook kedveli a partnerprogramokat és azok hirdetőit és tulajdonosait.

Mit jelent mindez az online vállalkozók számára?

1.)    Mindenesetre érdemes kitalálni azokat a módszereket, amelyekkel sikerrel lehet értékesíteni a Facebook felhasználóknak.

2.)    Ez azt jelenti, hogy nagyon is oda kell figyelni arra, hogyan töltjük el az időnket a Facebook-on. Ebben az esetben leginkább a különféle játékokra és tesztekre gondolok (pl. Farm, Maffia, stb.). Ha valaki havonta több százezer forintos jövedelemre akar szert tenni az online vállalkozásában, akkor le kell mondania arról, hogy szabadidejében cukkini palántákat ültetgessen a virtuális farmján…

3.)     Arról van szó, hogy egyre nagyobb verseny kezd kialakulni. A nagyvállalatok lassan jönnek lendületbe, de ha erre sor kerül, akkor alapjaiban meg fog változni a helyzet. Ezért érdemes nekünk minél előbb cselekedni!

Te milyen Facebook stratégiát alkalmazol jelenleg a vállalkozásod eredményesebbé tétele érdekében? Mi működik nálad? Kérlek, hogy mondd el nekünk az ötleteidet!

Kérlekhívd fel a figyelmét a téma iránt érdeklődő Facebook-os vagy Twitter-es ismerőseidnek is! Ők ezért bizonyára hálásak lesznek Neked!

Javaslom, hogy iratkozz fel az MLM legújabb irányzatát képviselő – Online – MLM iskola másként gondolkodó és tevékenykedő MLM-ezői számára készített HÍRLEVELEMRE, hogy frissen tájékozódhass a legújabb Online MLM tippekről, eszközökről, megoldásokról és stratégiákról!

Eddig 9 hozzászólás


  • Ebből is látszik, hogy a Facebook remekül használható arra, amire a megalkotói kitalálták: kapcsolatépítésre. Nem tartom működőképesnek az olyan (spam) leveleket, amelyekben utasítanak arra, hogy azonnal regisztráljak be és küldjem tovább minden ismerősömnek, mert így leszek milliomos. Ez NEM stratégia, ez egy nagy SEMMI. Komolyan gondolkodom azon, hogy az ilyen embereket vagy végleg tiltom, esetleg még törlöm is az ismerőseim közül. (Ilyen emberekre nincs szükségem)

    Én ennek az ellenkezőjét teszem, először értéket adok a közösség számára. Megpróbálok párbeszédet kezdeményezni vagy folytatni. A vállalkozásom és termékeim számára külön oldalakat hozok létre, hogy azokat csak olyan személyek számára közvetítsem, akiket ez érdekel és javarészt önként csatlakoztak hozzám.

    Vagy menjünk olyan helyekre a Facebookon, ahol az adott termék vagy téma iránt érdeklődnek, de ne vágjuk őket orrba az ajánlatunkkal, először CSAK ISMERKEDJÜNK. Nem muszáj ezeket a sorokat megfontolni, de ne csodálkozzunk utána, ha törölnek vagy tiltanak minket. 😉



  • Bár nem vagyok tagja semmilyen üzletépítő ,vagy más tevékenységgel foglalkozó csoportnak sem,mégis szívesen olvasok el olyan dolgokat amit a saját hasznomra tudok fordítani.Ezért is szeretem a Facebook-ot.Örülök neki ha olyan emberekkel találkozhatom mint Ti.



  • Kedves Gabriella!

    Érezd jól magad a “körünkben”!



  • Köszönöm Peti, hogy az álláspontodat és a módszereidet megosztottad velünk!



  • Én mindenképpen kedvelem a facebook közösségi oldalt. Egy jó adatlappal, ami néhány fényképet is tartalmaz, napi pár figyelmes mondat mások irányában, már elindította azt a folyamatot, hogy ismerősnek jelöljenek. Többnyire azok, akikkel előzőleg már pár szót legalább váltottunk az üzenőfalon, vagy olvastuk egymás hozzászólásait a különböző témákhoz, az üzenőfalon.
    Néha nem árt egy két kicsit meghökkentő, vagy vicces mondatot, képet is feltenni. Az emberek szívesen vesznek részt a lelküket felfrissítő, és lazító játékokban, ezzel is egyre jobban megismerve egymást.



  • Jómagam is naponta megnézem az oldalaim. A vállalkozásaimnak is vannak külön oldalai, és csoportjai. Ezeken kissé másképp tevékenykedem mint a saját oldalamon.



  • Mivel én még friss Facebook-os vagyok,kevés ismerőssel.De itt biztos megy majd az ismerkedés.Számomra is nagyon fontos a párbeszéd és a kapcsolat tartás más emberekkel.



  • Csatlakozom Petihez! Annyira bosszant, hogy épp csak visszaigazoltam vkit ismerősként és már kapom is az ajánlatot. Újfent csak azt tudom mondani, hogy nagyon hálás vagyok Neked Béla a tanításaidért, mert mióta alkalmazom őket, offline is nyugodtabb vagyok, és másként viszonyulok a már csatlakozott partnereimhez. Az online dolgot meg azért szeretem, mert mielőtt elküldök valamit, “cenzúrázom” magamat 😀
    Radó Hajnal recently posted..Soha ne add fel az Álmaidat!My Profile



  • Köszönöm az elismerő szavaidat, Hajni!

    Örülök, hogy jól tudod a gyakorlatodban is hasznosítani a tanultakat!


    És mi a Te véleményed?

    Az e-mail címed rejtve marad..
    A *-al jelölt mezők kitöltése kötelező.

    CommentLuv badge

    *